poniedziałek, 20 lutego 2012

Zaniedbanie

Trochę zaniedbałam tego bloga, jestem głównie aktywna na pingerze: http://ika-mode.pinger.pl/ gdzie również zapraszam ;)

Nowości...
1) dziś zamówiłam kissbox'a! mojego pierwszego. Jak tylko go otrzymam to Wam wszystko opiszę co było w środku, a po dłuższym przetestowaniu wystawię recenzję! [kissbox.pl]


2) dziś również zamówiłam sobie rzecz, którą bardzo polecała nieesia25 z youtuba (blog: agisboutique.blogspot.com/) tzn. SZMATKĘ MUŚLINOWĄ. Kiedyś była dostępna w body shop'ie ale niestety już ją wycofali, ale znalazłam ją na allegro. Jest podobna idealna do mycia twarzy, ma cudnie oczyszczać i nie podrażniać skóry (tak jak np. szczotka do mycia twarzy) zobaczymy co z tego będzie! Na pewni się z Wami podzielę moimi wrażeniami!

3) Pochwalę się Wam prezentem walentynkowym od mojego lubego.. cień do powiek z body shop, wypalany w piecu. Ślicznie się mieni! Minusem jest to, że troszkę obsypują się większe błyszczące drobinki, na szczęście jeden ruch pędzlem i z głowy! Wybrałam sobie kolory w których najlepiej się czuję i od tygodnia używam tylko ich, bo taki makijaż oka pasuje do wszystkiego

4) Będąc ostatnio w Kwidzynie w Desperados, kupiłam sobie bluzkę z przeceny (79zł na 45zł!) Jakoś przed gwiazdką Mama kupiła sobie taką samą ale w regularnej cenie i koloru beżowo-popielatego, z resztą pożyczyłam ją od niej na sylwestra. Tak mi się spodobała, że teraz nie mogłam odpuścić takiej okazji! Strasznie spodobał mi się ten łososiowy kolor i krój. Jest trochę dłuższa z tyłu, przez co idealnie nadaje się do leginsów.

No i oto dzisiejszy set:
- bluzka- desperados
- leginsy- no name
- zakolanówki- biedronka!
- zegarek- parfois
- zegarek na łańcuszku- pamiątka po babci

do tego niewidoczne na zdjęciu płaskie oficerki, torba w rękę i ciepły czarny płaszczyk!

1 komentarz:

  1. świetny makijaż, super cienie:) koszula też jest wspaniała:)
    zapraszam do siebie wolny czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń