czwartek, 17 listopada 2011

Set do kina, ze zdobyczami z s&h... i nowe butyy!

Wypad do kina z moim J. ;) postanowiłam ubrać m.in. najnowsze łupy z s&h:
- czarny t-shirt szerszy niż dłuższy ze słodką kieszonką z h&m
- czarne bojówki z wysokim stanem, które bardzo fajnie leżą, dawno się na takie czaiłam s&h
- brązowe kozaki- allegro
- na to narzuciłam ramoneskę -japanstyle
- oraz czarną apaszkę w panterkę ;)
- jedyny biżuteryjny dodatek to zegarek, oraz złota kolczuga 

Jak Wam się podoba?









OTO ONE! Zamówione z allegro moje kochane koturny, dziś przywiózł mi je kurier! Już nie mogę się doczekać, by stworzyć jakąś fajną stylizację do nich. Przez weekend coś wyczaruję i Wam pokażę :)
achh 13cm, ale są naprawdę wygodne jak na taką wysokość <3







2 komentarze:

  1. właśnie wczoraj widziałam taką samą bluzkę(Bądź bardzo podobną) w sh tylko jakoś nie bardzo wiedziałam z czym ją nosić teraz żałuję,że jej nie kupiłam:( zapraszam do mnie póki co jedna notka o moich zdobyczach..:P

    OdpowiedzUsuń
  2. koturny są prze!!! Strasznie podoba mi sie Twój zegarek :))

    OdpowiedzUsuń