niedziela, 28 sierpnia 2011

Nowy blog- nowe miejsce

Witam ! 
Od tej pory będę prowadzić równoległe blogi na pingerze i tu, ponieważ moje ulubione blogi z B. już się kłębią w zakładkach, a tak będzie mi Was zdecydowanie łatwiej odwiedzać :) 
Zainteresowanych zapraszam na mój dotychczasowy blog modowy http://ika-mode.pinger.pl/ !




Póki co kilka aktualnych setów, dla przybliżenia mojej osoby :)


Trzy outfity. Trzeba korzystać z ciepłych dni i ubierać rzeczy w formie mini ;) Elementy strojów były przeze mnie przerabiane- ogromne szczęscie mieć maszynę do szycia w domu :)

1. Fit na wczorajszą randkę z moim J. Sukienka top shop przerobiona z wersji maxi na wersję MINI ;) Buciki- świat butów, torebka- desperados

 

2. Oto spódniczka zrobiona z t-shirtu H&M, pasek sh, bluzeczka sh, buty- j.w. ;)
 


3. Czarny top z dużym dekoltem na plecach to kiedyś był t-shirt z krótkim rękawkiem i zabudowanymi plecami z H&M ;) a szortki CROSS'a były kiedyś długimi jeansami. buty- allegro. pasek- diverse
 


Stylizacja- na zakupy, więc płaskie buty bo chodzenia sporo ;)

trik: panterkowa bluzeczka jest szyta jakby w "A" przez co moja pupa wydaje się jeszcze mniejsza niż jest w rzeczywistości, czego nie lubimy! :D więc mały trik- zawiązanie supełka i proszę! bluzka staje się bardziej dopasowana a pupa z xs nie zrobiła się w xxs ! :D

Dobrałam do tego ciemno fioletową narzutkę na guziczki, w razie gdyby było mi chłodno ;]

Jak Wam się podoba? :)




4 komentarze:

  1. Gorgeous outfits, especially those black high heels are amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja z odkrytymi plecami- boska! wszystkie są fajne, ale ta jest cudowna :) Ależ Ty jesteś zgrabna! :)
    pozdrawiam!!

    www.lilsis-bigsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w pierwsze stylizacji super sukienka i pierścionek, przedostatnia też super - prosto , ładnie i te botki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bluzeczka w panterkę. Świetna figura. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń