sobota, 17 września 2011

..JESIENNIE

Z racji drobnej nudy, która mi doskwiera tej soboty, przygotowałam set z moją "kolczugą" inspirowany stylem Cherry Healey. Zakochałam się w  niej oglądając serię jej reportaży na tvn style "7 kobiet". Wiadomo nie wszystko co nosi mi się podoba, szczególnie nie trafia z butami w mój styl, ale za to ma cudną biżuterię i wszelkie swetry i ramoneski :) a do tego wielkie oczy podkreślane kocią kreską <3

Oto właśnie ten set:

- kolczuga- s&h
- leginsy- no name
- czarny top przerobiony z t-shirtu h&m
- oficerki- deichmann
- ramoneska- allegro
- torba- paco rabanne (s&h)
- naszyjnik- s&h
- fryzura- ja sama sama sama! ;)






Staram się zawsze, gdy zakładam leginsy, górę dobierać na tyle długą (np top pod swetrem) by zakryć pupę, wiadomo leginsy płatają różne figle szczególnie w ostrym świetle słonecznym ;) a poza tym dotknęło mnie hasło widziane kiedyś na demotywatorach- "leginsy to nie spodnie, więc z z łaski swojej zakryj dupę!" - więc tak też robię :D

Oto dwie dzisiejsze zdobycze z s&h:
- genialna bluzka w której od razu się zakochałam- NEXT - świetny geometryczny minimalistyczny wzór, kolory: musztardowy, granatowy, pomidorowy :)
- super ażurowy sweter nietoperz na coraz chłodniejsze dni, jak dla mnie bomba ;)




Poza tym przypominam o konkursie leniuchy:

ika-mode.pinger.pl/m/7877263/konkurs


...i o wyprzedaży allegro.pl/listing.php/user?us_id=5534806

3 komentarze:

  1. świetne włosy, i naszyjnik !

    obserwuję, jestem ciekawa twoich dalszych propozycji !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! :) Zestaw bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki przeprześliczne :)

    OdpowiedzUsuń